Having a good time! - Reisverslag uit Woodside, Australië van Annemiek Zande - WaarBenJij.nu Having a good time! - Reisverslag uit Woodside, Australië van Annemiek Zande - WaarBenJij.nu

Having a good time!

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

23 April 2017 | Australië, Woodside

Hoi allemaal,

Het is al weer bijna twee weken geleden dat ik aan mijn grote avontuur begon! Wat gaat de tijd snel.. (Time flies when you're having fun!)

Na 1,5 week vakantie heb ik vandaag mijn 2e stagedag er zojuist op zitten. Tijdens de vakantie heb ik veel leuke dingen gedaan met de Harris Family. Zo zijn we vorige week naar Victor Harbor geweest, dit is een strand waar je te voet of met de paardentram over kan steken naar Granite Island (via een lange brug). Het was een super mooie dag en de omgeving was echt prachtig!

Ook zijn we vorige week naar de bioscoop geweest (Fast & Furious 8).
Normaal vind ik dit soort films niet geweldig, maar ik moet toegeven dat ik deze toch echt goed vond! Daarnaast zijn we een aantal keer uiteten geweest, onder andere op mijn verjaardag! Wat vervelend hè..

Ik ben echt opgenomen in de familie en dat geeft een heel goed gevoel. Met de drie dochters kan ik erg lachen en we hebben veel lol met onder andere tennissen, karaoke-avondjes en "riding the gators". Gators zijn een soort combinatie van een golfcar en een quad (en gaan haaaaard, heel hard!) Daarnaast maken ze veel lawaai, hier was de buurvrouw niet zo blij mee.. dus belde ze de politie.. Oepsie! Dat was even heel erg schrikken, maar gelukkig was het een aardige agent en kwamen we er uiteindelijk met een waarschuwing vanaf. (LUCKY!)

Sinds afgelopen woensdag ben ik verhuisd naar de oma. Oma komt oorspronkelijk uit Zierikzee en woont al zo'n 50 jaar in Australië. We praten wel gewoon Engels met elkaar, zo heel af en toe een woordje Nederlands. Ik ben bij haar gaan wonen, omdat het hier wat rustiger is en omdat ze gewoon een mega groot huis heeft waar ze alleen woont. Bij Harris Family sliep ik op één van slaapkamers van de dochters, dus bij oma wonen is simpelweg handiger. Want ja.. nu is het tijd om serieus te worden en te gaan werken aan mijn stage opdracht (Oja, daarvoor kwam ik naar Australië....)

Gisteren heb ik mijn eerste stagedag gehad! Ik ben met Julian (mijn stagebegeleider) op pad geweest in de stad Adelaide.

Het nieuwe appelras Rockit hebben ze vorig jaar op de markt gebracht en is dus voor de consument nog erg nieuw en onbekend. Het is een klein appeltje ("snack-sized apple") die vooral bedoeld is voor kinderen en volwassenen die snel een gezonde snack willen nuttigen.
Om zoveel mogelijk consumenten in aanraking te laten komen met Rockit, doen we dus volop promoten in supermarkten, dierentuinen, scholen, sportevents etc. etc.

Mijn opdracht is om uit te zoeken wat het koopgedrag is van consumenten met betrekking tot de Rockit. Waarom kopen mensen ze niet? Of juist wel? Wat is de doelgroep en hoe kan het bedrijf hier nog slimmer op inspelen? Daar houd ik me de komende tijd mee bezig!
Het leuke daarvan is dat ik heel veel zie. Gisteren heb ik veel gezien van de stad Adelaide en vandaag een gratis dagje dierentuin.

Kortom, tot nu toe heb ik helemaal niks te klagen! Alles gaat z'n gangetje. Morgen ben ik vrij en ga ik helpen verpakken op het fruitteeltbedrijf van de Harris Family. Dinsdag is het hier een nationale vrije dag (herdenkingsdag), dus gaan we iets leuks doen.

Ik zal proberen wat foto's te uploaden, zodat jullie er ook een beeld bij hebben.

GREETINGS FROM AUSSIE!
Liefs, Annemiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Welkom op mijn profiel! Via deze reisblog ga ik jullie proberen op de hoogte te houden tijdens mijn buitenlandstage in Australië!

Actief sinds 06 April 2017
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 92740

Voorgaande reizen:

10 April 2017 - 30 Juli 2017

Buitenlandstage Australië

Landen bezocht: