Gesetteld - Reisverslag uit Woodside, Australië van Annemiek Zande - WaarBenJij.nu Gesetteld - Reisverslag uit Woodside, Australië van Annemiek Zande - WaarBenJij.nu

Gesetteld

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

08 Mei 2017 | Australië, Woodside

Hallo allemaal!

Gesetteld als titel van dit reisverslagje, want zo voel ik me ook wel na 4 weken. Ik heb mijn draai hier gevonden, de tijd vliegt en ik wil voorlopig nog niet naar huis toe! Dat zegt genoeg toch?

Ik kan het nog steeds erg goed vinden met mijn Australische oma en ook de rest van de familie voelt nu als mijn eigen familie. "Daughter from another mother" word ik ook wel genoemd door Lois.

Vorige week heb ik alles geregeld en geboekt voor de reis die Rick en ik gaan maken in juli. Camper, binnenlandse vluchten, hotelletjes, alles is geregeld! Pfoe wat kijk ik uit naar die drie laatste weken.. Ik kan niet wachten om meer van Australië te zien. (En om Rick weer te zien natuurlijk :) )

Mijn stagebegeleider Julian was vorige week naar Brisbane, dus ik was een weekje alleen op pad. Elke dag wat supermarkten bezoeken, praatjes maken met de supermarktmanagers over de verkoop van Rockit, beetje rondrijden in en om de stad (in een dikke wagen) en dan nog zorgen dat ik ook wat tijd vrij maak voor dat verslag van school..... Ja dat is het minst leuke gedeelte, maar dat is wel waarvoor ik hier ben, dus ik mag komende weken nog even flink aan de slag!!

Afgelopen weekend was het hier in Lenswood "Pick a Pink Lady Weekend". Dat is een groot evenement waarbij fruittelers hun boomgaarden open stellen voor het publiek. Jong en oud mogen dan zelf appels komen plukken in de boomgaard. Het bedrijf van familie Harris ("mijn familie") deed dit jaar weer mee en ik heb ze geholpen met de verkoop van de appels. Wat een geweldig maar vooral DRUK weekend was het. Ik heb nog nooit zoveel mensen gezien die zoveel geld over hebben voor het plukken van appels, bizar!
Craig en Lois hebben me alvast geboekt voor volgend jaar om weer te helpen.. Geen probleem zei ik, als jullie de reiskosten vergoeden, haha.

Vandaag was Julian weer terug en hebben we midden in de stad Adelaide nog wat promotie van Rockit appels gedaan. Ook hadden we een afspraak bij een radiozender om een Rockit-radiospotje te bespreken. Gelijk een rondleiding gehad daar en blijkbaar best wel "bekende" mensen ontmoet van de radio (maar voor mij alsnog wildvreemd, haha).

Om een lang verhaal kort te maken: ik vermaak me prima hier!
Hoe gaat het met jullie allemaal in Nederland? Mis ik nog wat?
Ik hoor graag in een reactie hoe het met jullie gaat!

Tot snel weer xxx

Annemiek

  • 08 Mei 2017 - 13:03

    Jeanine:

    Leuk om te lezen Annemiek!! Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt aan de andere kant van de wereld :)

  • 08 Mei 2017 - 22:46

    Savanna:

    Aah leuk Miek! Vooral je voorbereidingen voor als Rick komt natuurlijk!! Fijn dat je het goed hebt :) succes! Liefs xx

  • 09 Mei 2017 - 09:57

    Manon:

    Heeee lieve miek!

    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt, dat de tijd zelfs vliegt!!!! Voordat je het weet vlieg jij weer haha.
    Hier in Nederland is zover alles normaal haha. Ik ben wel als een malle aan het trainen voor een triathlon over 2 maanden... 40 km fietsen, 1,5km zwemmen en 10 km hardlopen. Dat wordt nog wat.

    Verder is het vandaag een zonnige dag.... maar voornamelijk is het hier echt nog heeeel koud en te veel regendruppels voor in mei. Hoe is het weer daar???

    Ik hoor je snel weer :D

    Dikke kus manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Welkom op mijn profiel! Via deze reisblog ga ik jullie proberen op de hoogte te houden tijdens mijn buitenlandstage in Australië!

Actief sinds 06 April 2017
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 92747

Voorgaande reizen:

10 April 2017 - 30 Juli 2017

Buitenlandstage Australië

Landen bezocht: