Buitenlandstage Australië - Reisverslagen van Annemiek van de Zande - WaarBenJij.nu Buitenlandstage Australië - Reisverslagen van Annemiek van de Zande - WaarBenJij.nu
Buitenlandstage Australië

Van 10 april tot en met 7 juli ga ik stage lopen bij Lenswood Apples in Lenswood, een bedrijf net buiten de stad Adelaide. Deze stage in een onderdeel van mijn opleiding Bedrijfskunde & Agribusiness aan de HAS Hogeschool. Via deze blog ga ik jullie een beetje op de hoogte houden wat ik allemaal aan het doen ben daar! Na mijn stage ga ik nog 3 weken reizen met Rick. 30 juli komen we dan samen weer terug naar Nederland.

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2017

Einde is al weer in zicht!

08 Mei 2017

Gesetteld

23 April 2017

Having a good time!

12 April 2017

Aangekomen in Adelaide!
Annemiek

Welkom op mijn profiel! Via deze reisblog ga ik jullie proberen op de hoogte te houden tijdens mijn buitenlandstage in Australië!

Actief sinds 06 April 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 92751

Voorgaande reizen:

10 April 2017 - 30 Juli 2017

Buitenlandstage Australië

Landen bezocht: